środa, 26 lutego 2014

Prolog








Kolejna kreska. Kolejny raz sprawiam sobie ból. Kolejna kropla krwi obija się o ziemie.
Żyletka po raz kolejny
dotyka mojego, już pokaleczonego nadgarstka.
Kolejny raz w moich oczach pojawiają się łzy, kolejny raz pozwalam im wypłynąć.
Kolejny raz moje serce krwawi, kolejny raz cierpię.
Dlaczego oni mnie tak traktują?
Co ja im takiego zrobiłam?
Ciągle mnie wyśmiewają.
Przez nich moja psychika cierpi.
Nie daję już sobie z tym rady.
Mam dość tego pieprzonego życia.
Dlaczego nie mogę być normalna?
Dlaczego nie mogę być taka jak
inne dziewczyny?
Ładne, chude, fajne, lubiane..
Jestem inna, staram się
akceptować swoje ciało
jednak coraz mniej mi to
wychodzi.
Dodatkowo jestem gnębiona przez
większość osób z mojej szkoły.
A to tylko dlatego, że nie posiadam
figury modelki bądź twarzy za
milion dolarów. Powiedzmy sobie
szczerze:
Jeżeli niej jesteś ładny jest nikim..
Kolejna kreska..
Kolejna kropla krwi..






Witajcie! Tu Blanka i Marta czyli Truth. Mamy nadzieję, że ktoś tu zagląda i  prolog choć krótki się spodobał.


5 komentarzy:

  1. Super prolog. Czekam na rozdział 1.
    Dużo weny.
    Pozdrawiam
    Zapraszam
    Fanfiction-harry-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prolog <3 Już kocham tego bloga! Na 100% czytam <3

    http://shadow-dark-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę zaintrygował mnie ten prolog. Aż mnie ciarki przeszły jak przeczytałam o tej krwi, żyletce... wrrr :P
    lovebutheartless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu, ale lubię takie FF, ktoś się okalecza, komuś coś nie pasuje... Nie no zapowiada się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny blog i to samo. "Nie dostałam ciastka, idę się pociąć!". Dlaczego każde bohaterki mają się ciąć?!

    OdpowiedzUsuń

Dla ciebie to chwila, a dla mnie podziękowanie za dobrze wykonaną pracę ♥